Ղեկավարվելով «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 8-րդ, 11-րդ, 37-րդ հոդվածներով, հաշվի առնելով ՀՀ տարածքային կառավարման և երթակառուցվածքների նախարարության կողմից մշակված «Համայնքներում տեղական մասնակցային բյուջետավորման գործընթացների կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ» ուղեցույցը՝ որոշում եմ․
Փամբակ համայնքում մասնակցային բյուջետավորման գործընթաց իրականացնելու նպատակով ստեղծել կառավարման հանձնաժողով՝ հետևյալ կազմով․
1․ Հանձնաժողովի նախագահ՝ Սամվել Անանյան - համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ, ավագանու անդամ
Քարտուղար՝ Անուշ Սարգսյան - Դեբետ գյուղի վարչական ղեկավար
Անդամներ՝ Հասմիկ Մացակյան - Փամբակի համայնքապետարանի աշխատակազմի Իրավաբանական, քարտուղարության, անձնակազմի կառավարման և զարգացման ծրագրերի բաժնի պետ
Ավագ Հովհաննիսյան - Փամբակի համայնքապետարանի աշխատակազմի Իրավաբանական, քարտուղարության, անձնակազմի կառավարման և զարգացման ծրագրերի բաժնի գլխավոր մասնագետ՝ տնտեսական զարգացման պատասխանատու
Կիմա Շերմազանյան - Փամբակի համայնքապետարանի աշխատակազմի ֆինանսատնտեսագիտական, եկամուտների հաշվառման և հավաքագրման բաժնի առաջատար մասնագետ
Սարգիս Հակոբյան - «Փամբակ կոմունալ» ՀՈԱԿ-ի տնօրեն
Լուսինե Նազլուխանյան - ՔՀԿ ներկայացուցիչ, Դեբետ գյուղի բնակչուհի
Անահիտ Միքայելյան - ՔՀԿ ներկայացուցիչ, Վահագնի գյուղի բնակչուհի
2․ Հանձնաժողովի իրավասությունները սահմանվում է «Համայնքներում տեղական մասնակցային բյուջետավորման գործընթացների կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ» ուղեցույցի «Նախապատրաստական փուլ» բաժնում։
3․ Մասնակցային բյուջետավորման գործընթացի իրականացման ընթացակարգերն ու չափանիշները սահմանվում է համաձայն մշակված ուղեցույցի։
4․ Հաստատել առաջարկների ներկայացման հայտի և նախնական գնահատման աղյուսակի ձևաթղթերը՝ համաձայն հավելված 1-ի և հավելված 2-ի։